krouzek:uloha:sachy1

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
Následující verze
Předchozí verze
krouzek:uloha:sachy1 [2023/10/17 20:34] adminkrouzek:uloha:sachy1 [2023/11/15 20:54] (aktuální) – upraveno mimo DokuWiki 127.0.0.1
Řádek 14: Řádek 14:
   * Můžete svůj program dělat v klasické stránce - výstup můžete rovnou "rendrovat" na stránku - tj. po každém tahu aktualizovat hodnoty "šachovnice" - HTML tabulky (nejsnazší)   * Můžete svůj program dělat v klasické stránce - výstup můžete rovnou "rendrovat" na stránku - tj. po každém tahu aktualizovat hodnoty "šachovnice" - HTML tabulky (nejsnazší)
  
-Můžeme program napsat v NodeJS a potom jeho výstup poslat do klienta (jako JSON). Klient potom výstup zobrazí.+**Nejrobustnější**: Můžeme program napsat v NodeJS a potom jeho výstup poslat do klienta (jako JSON). Klient potom výstup zobrazí.
 Tímto komplikovanějším řešením umožníme budoucí síťovou hru více hráčů proti sobě. Také nás to donutí striktně oddělit logiku (v nodejs projektu) od zobrazení a UI (ve stránce) Tímto komplikovanějším řešením umožníme budoucí síťovou hru více hráčů proti sobě. Také nás to donutí striktně oddělit logiku (v nodejs projektu) od zobrazení a UI (ve stránce)
  
-Nejzajímavější možností pak je možnost rozdělit práci bez problémů na dva programátory = jeden dělá zobrazovadlo a klikadlo, druhý implementuje pravidla šachů - a shodnete se na nějakém rozhraní.+Zajímavou možností pak je rozdělit práci bez problémů na dva programátory = jeden dělá zobrazovadlo a klikadlo, druhý implementuje pravidla šachů - a shodnete se na nějakém rozhraní.
  
-Vygenerovaný příklad najdete dole.+Vygenerovaný příklad takového klient-server rozhraní najdete na konci stránky.
  
 ==== Data Structures ==== ==== Data Structures ====
  • krouzek/uloha/sachy1.1697574860.txt.gz
  • Poslední úprava: 2023/11/15 20:54
  • (upraveno mimo DokuWiki)