Toto je starší verze dokumentu!
Obrázky
Cíl
Vytvořte hru, ve které se na levé straně obrazovky objevují a stoupají balónky. Hráč je v roli střelce, který z pravé strany obrazovky vystřeluje šípy. Když šíp protne balónek, balónek praskne a hráči se započítá bod. Cílem hráče je nasbírat co nejvíce bodů za daný čas, třeba za dvě minuty
Postupné cíle
- jeden balónek pohybující se nahoru. x (left) konstantní - [krouzek:pozicovani_priklad] a animace poslední kód z [krouzek:animace]
- šíp pohybující se doprava
- šíp je vystřelen na signál = zmáčknutí klávesy nebo tlačítka (ovládání klávesnicí v https://adasek.cz/js/doku.php?id=krouzek:auticko)
- kolize šípu a balónku - nejjednodušší jako průsečík dvou úseček
- více balónků - měly by být v poli
- pohyb střelce (luku) - to znamená, že y-souřadnice šípu musí být nezávislá!