krouzek:arcade_volleyball

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Následující verzeObě strany příští revize
krouzek:arcade_volleyball [2021/06/23 14:19] – vytvořeno adminkrouzek:arcade_volleyball [2021/06/23 14:38] admin
Řádek 4: Řádek 4:
 * {{ :krouzek:matter2.zip |výchozí zdrojový kód}} (zip je nutné rozbalit) * {{ :krouzek:matter2.zip |výchozí zdrojový kód}} (zip je nutné rozbalit)
  
 +===== Úkoly =====
 +====== 1) Správně napojit ovládání druhého hráče. ======
 +Proměnné ''%%stisknutoVlevoB%%'', ''%%stisknutoVpravoB%%'', ''%%stisknutoNahoruB%%'' jsou už vytvořené a reagují na [[krouzek:auticko2|stisknutí kláves]]. To znamená, že se jejich hodnota změní z ''%%false%%'' na ''%%true%%'' ve chvíli kdy je klávesa stisknuta a změní se opačně, když je klávesa uvolněna.
 +Postup je tedy zkopírovat to, jak je řešena reakce na tyto proměnné hráče A (úplně na konci kódu) a adaptovat aby se to týkalo hráče B.
 +
 +====== 2) Zlepšit fyziku ======
 +Experimentujeme s hodnotami ''%%restitution%%'' (odrazivost, mezi 0 a 1) a ''%%density%%'' (hustota -> hmotnost)
 +<code>
 +    var ball = Bodies.circle(400, 0, 40, { render: { fillStyle: '#999999' } });
 +    Composite.add(engine.world, [ball]);
 +    ball.setRestitution(0.7)
 +    ball.density = 0.5
 +</code>
 +
 +====== 3) Klávesa nahoru výskok, ne let ======
 +Pokud se nemám od čeho odrazit, neměl bych vyskočit. Jedno z možných řešení je v reakci na ''%%stisknutoNahoruA%%'' použít funcki ''%%applyForce%%'' s vyšší hodnotou, ale podmínit tím, že jsme na zemi - tedy že naše y souřadnice je >499
 +
 +====== 4) Detekce kolize ======
  
  • krouzek/arcade_volleyball.txt
  • Poslední úprava: 2023/11/15 20:54
  • autor: 127.0.0.1