krouzek:bludiste_hledani

Rozdíly

Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.

Odkaz na výstup diff

Obě strany předchozí revize Předchozí verze
Následující verzeObě strany příští revize
krouzek:bludiste_hledani [2022/04/27 07:17] adminkrouzek:bludiste_hledani [2022/04/27 07:29] admin
Řádek 25: Řádek 25:
  * neděláme game over když se příšera a hráč dostanou na stejné políčko  * neděláme game over když se příšera a hráč dostanou na stejné políčko
  
-=== Hledání ===+==== Hledání ====
 Královskou disciplínou v bludišti je hledání nejkratší cesty - například pro hráče, aby se dostal k cíli. Může jít ale také o hledání cesty příšery k hráči aby ho snědla. Podobný algoritmus se také používá k generování a kontrole automaticky generovaných bludišť. Královskou disciplínou v bludišti je hledání nejkratší cesty - například pro hráče, aby se dostal k cíli. Může jít ale také o hledání cesty příšery k hráči aby ho snědla. Podobný algoritmus se také používá k generování a kontrole automaticky generovaných bludišť.
 Hledání nemusí být příliš výpočetně náročné, dá se tedy opakovat při každém tahu - a například reagovat na dynamické jevy (překážky, příšery). Ve hrách se spojitým světem se tomu říká //pathfinding// Hledání nemusí být příliš výpočetně náročné, dá se tedy opakovat při každém tahu - a například reagovat na dynamické jevy (překážky, příšery). Ve hrách se spojitým světem se tomu říká //pathfinding//
  
  
  • krouzek/bludiste_hledani.txt
  • Poslední úprava: 2023/11/15 20:54
  • autor: 127.0.0.1